miercuri, 11 februarie 2009

E usor sa fii barbat, e usor sa fii femeie, hai ca se poate!


Daca pana acum mai toate clipurile publicitare pentru femei ne spuneau cat de bine, de usor si de absolut incantator este sa fii femeie dupa ce te simti balonata(iaurturi), ai "incidente neplacute" cel putin o data pe luna(absorbante), rufele nu-ti ies cum trebuie la spalat(detergenti,inalbitori s.a.), fata ta e ca o adunatura de cosuri(produse cosetice antiacneice), ai pielea uscata sau prea grasa(creme), copii iti stau pe cap sau iti cad chilotii ori de cate ori un barbat miroase bine(Axe), in sfarsit a venit si vremea barbatilor sa sufere.

Sau cel putin asa au gandit cei care au creat respectivele clipuri publicitare pentru a veni in sprijinul barbatilor cu probleme ale prostatei. Asa ca acum regasim pe piata doua produse pentru care se face intens reclama: Prostamol si Prostenal.

Prostenal e intens promovat de catre Walmark, care in ultimul timp a ales sa-si promoveze intens produsele, majoritatea clasificate drept "suplimente alimentare". E imposibil sa nu fi vazut reclamele pentru Artro Stop, Gingo Biloba, Spektrum, Memo Plus s.a. Am intalnit chiar un post referitor la modul defectuos in care au fost preluate caracterele la Gingo Biloba pe un anumit post de televiziune. Cu toate ca am fost de acord cu autoarea ca e lipsa de profesionalism, asa nu ma face sa fiu usor ironica si sa precizez ca e greu sa fii perfect(a).

Prostamol vine cu o adaptare a reclamelor pentru publicul feminin: chiar daca ai neplaceri si, asa cum am intalnit intr-un articol de pe IQADS precizat, "nu ti se mai ridica steagul", luand Prostamol "E usor sa fii barbat".

Nu stiu cine are aceste idei geniale de sloganuri si replici de reclame, dar, sa fim seriosi, "E usor sa fii barbat", "E usor sa fii femeie", "Hai ca se poate"?

Nu mai exista creativitate sau ce se intampla? Fenomenale sunt clipurile de la Qfort: "Proiectate sa reziste". O propozitie simpla, un mesaj puternic, la obiect, cuvant reprezentativ, totul extrem de usor de retinut.

Hai ca se poate!

Niciun comentariu: