duminică, 15 noiembrie 2009

Back to work


De maine incepand inapoi la treaba. Daca pana acum am avut o intalnire fierbinte si strans imbratisata in plapuma cu o viroza respiratorie urata, de maine voi zambi din nou la telefon clientilor.

Saptamana aceasta am invatat-o pe doctorita mea de familie o noua expresie: "a-ti vedea din nou dejunul in fata ochilor".

Am invatat ca poti sa stai pe scaun daca ti-e rau 3 ore pana poti sa vezi un doctor, exista persoane suspicioase care stau numai cu esarfele sau fularul la nas atunci cand tusesti si chiar unele care fug in celalalt capat al culuarului.

Am avut ocazia sa rad de o femeie care m-a intrebat daca nu ma tem de grupa porcina atunci cand a vazut ca tusesc si i-am replicat ca toata lumea din sala de asteptare a incurcat-o daca incept sa fac "guit! guit!".

Dar am intalnit si o femeie de treaba care mi-a povestit toata epopeea fetei si a ginerului ei, m-a facut sa rad pana m-a apucat din nou tusea si cred sincer ca merita premiul de empatie, mai ales ca pana la urma n-a mai intrat la doctorita pentru ca se terminase programul.

Saptamana aceasta am descoperit ca baia fierbinte la picioare cu sare si cateva cuisoare te ajuta si la durerile de cap si sa respiri mai bine, ca poti dormi si 12 ore pe zi fara sa ai insomnii si ca expresia "a ti se inmuia genunchii" chiar e pe bune.

Intre timp, aflati ca retetele si concediile medicale sunt printate, nu scrise de mana, astfel incat de acum vor exista mai putini farmacisti nedumeriti din cauza scrisului, dar si mai multe asistente care vor invata sa scrie cu mai mult de un deget la calculator.

Multa sanatate tuturor si o saptamana cat mai placuta in continuare!

Niciun comentariu: