vineri, 2 iulie 2010

In intampinarea clientilor

Cu toate ca este din ce in ce mai greu sa te adaptezi la cumparatorii societatii de astazi, unii furnizori de servicii au inteles cum sa reactioneze si sintagma "in intampinarea clientilor" sau a dorintelor lor nu este doar o fraza care da bine in mesajele transmise.

De ceva timp urmaresc, cand mai intens, cand cu mai putin interes, una dintre paginile care ofera sfaturi, noutati, prezentari de cladiri cu idei arhitecturale neobisnuite si un forum cu sectiuni foarte interesante.

Pe langa prezentarile de mobila si accesorii pentru casa unde sunt preferati mai ales marii distribuitori(cu preturi care reflecta acest lucru), am constatat o prezenta activa si a celor care isi fac reclama la propriile produse necesare in intretinerea sau amenajarea unei case.

Ceea ce m-a surprins in mod placut in aceasta dimineata este oferirea de sfaturi de amenajare in mod gratuit si invitatia de a le cere utilizatorilor care solicita aceste sfaturi in cadrul forumului.

O adaptare deosebita la nevoile clientilor am intalnit din partea ErgoMob: si-au creat chiar si filmulete pe YouTube!

Nu ma intereseaza sa le fac reclama, nu m-au platit pentru postare, insa doresc sa-i felicit pentru initiative! Si le doresc cat mai multi clienti! Daca vor trata cu aceiasi seriozitate si calitatea lucrarilor si relatiile cu clientii, atunci sigur vor avea mult succes.

Niciun comentariu: