joi, 2 iunie 2011

Castraveti spanioli buni, castraveti germani rai


Cand a fost cutremur in sudul Spaniei lumea s-a aratat nitel ingrijorata. Asta pana le-am spus ca nu stiu de nici un cutremur, am dat drumul la televizor si am vazut ce s-a intamplat in localitatile afectate.

Acum am primit sfat sa nu mananc castraveti. Vestea buna este ca prefer salatele fara castraveti, atunci cand am de ales. Si rosii am cumparat inainte de aceasta "criza". Doar salata nu am cumparat, dar cred ca am sa supravietuiesc.

M-am amuzat la stirile prezentate zilele astea de televiziunile spaniole: germanii dau vina pe castravetii spanioli, spaniolii dau vina pe castravetii germani. Intr-o piata germana era un afis cu "zona libera de E-coli". Pe la o ferma spaniola toti muncitorii muscau cu sarg din castraveti pentru camerele de filmat. Macar sa le fi dat si niste sare!

Ultimele stiri: studiile efectuate au demonstrat ca productia de castraveti spaniola nu este vinovata de cazurile de E-coli aparute. In afara de campania de imagine in desfasurare deja, guvernul spaniol se pregateste sa ceara despagubiri de la UE pentru pierderile inregistrate deja si pentru daunele aduse imaginii. Cu toate astea, de vreme ce multe comenzi au fost anulate, vestile nu sunt prea grozave. Dar mandria spaniola a fost razbunata!

Intre timp, unele restaurantele nu mai servesc salate crude si legumele sunt sigure daca sunt bine spalate si fierte. Au fost deja initiate campanii de imagine atat la nivelul marilor lanturi de magazine, cat si la aprozarele particularilor, de exemplu standuri unde sunt gatiti castraveti, un kilogram de castraveti gratis la cumpararea unui alt kilogram de legume, zeci de campanii ale blogosferei spaniole cu retete in care sunt inclusi castravetii si aruncarea gainii moarte in curtea germanilor.

Vestea buna: este sezonul cireselor aici si ofertele sunt grozave si ciresele bune, spre deosebire de capsuni.

Niciun comentariu: