miercuri, 14 octombrie 2009

Numai iesean sa nu fii in jurul datei de 14 octombrie

Sa fii iesean in aceste zile este destul de dificil. Evenimentele desfasurate sau permise de primaria orasului aproape ca paralizeaza desfasurarea activitatii in mod obisnuit.

Printre evenimetele care escaladeaza de la an la an sunt comerciantii de haine de piele si de alte blanuri care impanesc anul acesta mai tot spatiul de pe langa Hala, alaturi de vanzatorii de vinuri, must, carnuri si de acum traditionalii mici foarte mici.

Strada Palatului e paralizata de vanzatori de marfuri din depozite, baloane, lucruri mai mult sau mai putin originale si "produse traditionale" precum porumb fiert, colaci secuiesti si castane prajite.

Pe Splai Bahlui te poti invarti si ameti in diferite masinarii, astfel ca si strada asta e blocata.

Pe Stefan cel Mare poti cumpara "lucruri sfintite", cel mai adesea produse la imprimanta si doar imprimate cu sfintit. Am si eu primita o punga de astfel de matanii, cu "sfintit" pe ele si care au ajuns la mine din intamplare.

Ca un bonus, ieri a fost o ploaie zdravana, astfel incat fiecare iesean cu masina a facut o ora fata de cele 10 minute necesare in mod obisnuit. 20 de minute s-au transformat in 2 ore pentru toti cei care au circulat prin Tudor, Nicolina, Gara s.a.

Am facut peste 40 de minute pentru a ajunge acasa, geaca mea din piele a fost atat de bine vopsita incat culoarea din ea a intrat in puloverul alb purtat pentru prima data, mi-a fost frig, m-am udat si aburii degajati de hainele mele au contribuit la buna aburire a geamurilor din masina, ajutandu-l astfel pe sotior sa-si pastreze calmul in conditiile excelente de trafic pana acasa.

Niciun comentariu: