joi, 20 noiembrie 2008

Sofer fantoma


In calea de a iesi din parcarea din fata la Facultatea de Chimie, peste drum de Iulius Mall pentru cei care nu stiu, sotiorul observa o masina care da inapoi, fara a avea aprinse nici una dintre lumini, nici chiar cele de marsarier. Eu una bineinteles ca nu observ, ca una care nu are carnet si perfect nepreocupata de acest lucru.

Mai mult decat surprins, sotiorul se intreba cum de.....preocupat mai mult de incadrarea pe sensul de mers, cand eu observ ca masina respectiva, un Opel Corsa dupa zicerile aceluiasi sotior( nu l-am schimbat intre timp), cu numarul B 59 VRL (asta o spun eu pe bune), nu avea sofer. Masina s-a oprit surprinzator la jumatate de metru de o alta parcata, dovedind ca nu exista frana de mana sau bagatul in viteza pentru unii.

Si te mai miri cum poti gasi masina botita in parcare! Nu am avut timp sa-i fac si poza doveditoare, singurul regret.


Din aceiasi categorie cu nesimtiti, dar varinata feminina, este pitipoanca de mall cu masina, care tine mortis sa parcheze in mini parcarea din fata magazinului, ca sa nu-si oboseasca piciorusele. Am regasit-o si in varianta blonda, nascuta cu claxonul in mana, enervata ca nu inainteaza masinile din fata ei, in numar mai mare de doua.

Niciun comentariu: