vineri, 10 aprilie 2009

Mesaje de Pasti


Nu mai am inspiratie pentru mesaje de Pasti.

Fiecare om e diferit. Unii nu pot intelege asta.
Fiecare relatie e diferita. Unii nu pot intelege asta.
Oamenii pot avea si intentii bune. Unii nu pot intelege asta.

M-am saturat sa fiu judecata pentru ceea ce nu sunt. Nu imi mai pasa daca unii nu pot intelege asta.

Iata singurul mesaj de Pasti care imi place: " Inainte ne trimiteam scrisori generatoare de stari de contemplatie. Acum avem net si google si trimitem mesaje de fara inspiratie." E adaptat dupa: e-mesaje.ro.

Oamenii sunt plini de intentii bune atunci cand judeca relatia ta cu celalalt. Dar la fel de bine pot fi plini si de ... altceva.

M-am enervat destul, am plans destul din vina altora. Ipocrizie am intalnit in toate religiile, pe toate planurile: unii care iarna dar nu uita, unii care in fata iti spun rugaciuni si in spate te injunghie, altii care se cred mai priceputi decat restul si mint pe toata lumea.

Mi-am amintit de o carte care prezenta tocmai acest amalgam din viata oamenilor: Balciul desertaciunilor.

Niciun comentariu: