luni, 1 iunie 2009

La multi ani celor cu suflet de copil


Astazi este o zi deopotriva pentru cei mici si pentru cei mari, astfel incat sper ca toti cei care se simt inca aproape de copilarie sa se distreze. Iar cei care au uitat cum e sa te copilaresti, sa incerce macar azi sa faca ceva spontan.

Cat despre mine, eu imi asez jucariile. Si hainele, si vasele, si mobila. Pentru ca de azi se chiama ca ne-am mutat de la o camera la doua in alta parte a orasului. E o adevarata harababura cu atatea lucruri de asezat intr-un loc al lor. Drept bonus, am primit o febra musculara de la carat si urcat/coborat trepte, cheltuieli neprevazute si conectari/reconectari la diferiti furnizori de servicii.

In bloc locuiesc foarte multi batrani care pot fi angajati ca portari la cat de mult stau pe banca si pe scaune la soare. Sper ca n-am nimerit intr-o gasca de oameni nesuferiti. Cu vreo patru ore dormite, putem spune ca suntem in casa noua. Vizitele mai tarziu...

Niciun comentariu: