duminică, 7 iunie 2009

Soare, vara, maci...

Am ratat intalnirea cu iesenii care au blog si care s-a desfasurat astazi, de la ora 19. Am avut toate intentiile bune sa ajung, dar nu a fost sa fie. Asa ca-mi pare rau ca n-am ajuns sa o cunosc pe celebra Ines si sa beau un frappe la Memories Caffe. Poate data viitoare.

Ce m-a retinut: un superb camp cu maci, un copil cu ochi albastri, mama-soacra, un castron cu cirese si un somn pe furate. Nu neaparat in ordinea asta.

Au fost mosii de vara, am mancat lapte cu taitei de la frigider si ne-a placut. Am primit tei inflorit de pus la usa, si sfintit si ne-sfintit. Si am baut un pahar foarte bun de vin alb.

Astazi a fost o zi perfecta!

2 comentarii:

ines spunea...

Well, nici eu n-am mai ajuns la intalnire, asa ca n-am pierdut nimic. Niciuna dintre noi :)

Anonim spunea...

hei, lapte cu taietei, uitasem ca asta se manaca la mosii de vara