vineri, 25 septembrie 2009

Prietenie stearsa cu succes!


Uneori ne alaturam oamenilor care ne plac, cu care impartasim macar cateva lucruri comune si ne imprietenim. Alteori prietenia se creaza in timp, chiar daca intre cei doi oameni existe foarte putine punti.

Unii dintre noi sunt mai norocosi decat ar crede si sunt inconjurati de multi prieteni. Altii, intre care ma gasesc si eu, dau mai greu peste persoane carora sa le poate spune totul fara a fi judecati sau manipulati. La fel ca persoanele dragi, si prietenii mei sunt numarabili pe degetele de la o mana. Pot spune in acest fel ca imi tin lumea in palme.

Printre prietenii cu care voi avea toata viata o relatie speciala se numara fratele meu si ma bucur ca este asa si nu e doar o relatie de familie. Este langa mine pentru a ne ciondani de cate ori ne intalnim, spre exasperarea(inca) a mamei. Daca spun alba, el spune neagra si situatie e de fapt gri. Pentru ca purtam mereu ideile dintr-o parte in alta a terenului si ne antrenam mintea unul cu altul.

Recent "am sters cu succes" o "prietenie" dintr-o anumita comunitate online. Mesajul mi s-a parut cel putin ciudat si, intrigata, l-am pastrat in minte la marinat vreo doua zile.

Poti sterge cu succes o prietenie? Ce te faci cu urmele care raman, acele clipe in care ai crezut ca multimea de lucruri si ganduri care-ti apartine are o zona comuna cu multimea altei persoane? Pentru ca plecarea la facultate, in alt oras, a fost pentru mine o astfel de ruptura la care nu am dorit sa contribui.

Niciun comentariu: