luni, 7 septembrie 2009

Ti-a cantat cucul?

Cucul e pasarea aceea nesimtita care-si depune ouale in cuibul altor pasari. Puiul de cuc arunca jos ceilalti pui sau ouale din cuib si beneficiaza de intreaga atentie a pasarii care-l ingrijeste ca pe propriul pui.

Cu toate ca mai toata lumea stie aceste informatii, exista o dorinta si o "goana" a urechii primavara dupa sunetul lor de imperechere.

De cate ori ai auzit cucul? A fost numar par sau impar? Ai avut bani in buzunar?

Intamplarea face ca am auzit cucul cantand in primavara asta. N-am stat sa numar de cate ori, daca a fost par sau impar. Bani n-aveam in buzunar. Dar parca avea sotul cand a auzit data trecuta, asa ca daca are el bani am si eu. Sau nu?

Cum de s-a ajuns la asa aberatie de obicei nu am cea mai mica idee. Cea mai lenesa si profitoare pasare sa fie simbol al belsugului si vietii lungi! Daca e o chestie balcanica, foarte urat.

N-au putut gasi o insecta, vreo alta pasare, vreun animal ceva mai la locul lui?

Si ce te faci cu orasenii? Migreaza la padure ca sa traiasca mult? Mor mai repede? Isi iau ceasuri cu pasarele sau cuci?

Stiu ca e toamna si nu mai auzi nici mama cucului in padure, dar am avut asa un gand azi.

Niciun comentariu: