vineri, 11 decembrie 2009

Dor de prajitureala


Sarbatorile ma dau cu totul peste cap. Incep sa caut cadouri cu doua luni inainte si sa le asez: asta e pentru mama, asta pentru mama ta, asta pentru cine s-o nimeri si asa mai departe. Imi place sa o fac pe-a Mosul si am constatat ca ne este mai usor cand nu dam toti banii odata.

Se mai uita stamb uneori sotiorul cand incep sa se adune, dar apoi isi aduce aminte ca se mai intampla si vizite neprogramate si atunci se uita gales la mine si ma roaga sa pregatesc un cadou. Si eu, mandra, ma duc si caut in punga de cadouri si ma laud: "Ce bine ca le-am cumparat din timp!"

Acum mai am de luat dulciuri la aia de sunt incantati de ele si pot sa ma declar fericita. Si pe 21 am cea mai nastrusnica (ca n-am gasit alt sinonim sa exprime in romana tot ce tine de crazy) programare: imi fac suvite roscate, dupa dorinta sotiorului si in ton cu sarnbatorile. Anul trecut m-am tuns dupa mai bine de 10 ani de par lung.

Si saptamana viitoare ma pun pe prajitureala ... mi-e dor sa scot prajituri calde din cuptor. Si zau ca uneori umplu casa de prajituri. Si vreau sa fac oameni ed turta dulce! Urati-mi succes!

2 comentarii:

johncat spunea...

succes :)

Ana Sandu spunea...

Sa fie!