joi, 10 decembrie 2009

Iarna cu miros de mar si scortisoara


Fiecare are o abordare diferita a sarbatorilor de iarna. Pentru mine, anul trecut sarbatorile s-au apropiat mai repede si am inceput sa ascult cantece de Craciun de prin noiembrie. Anul asta am inceput doar din decembrie, dar inca nu e tarziu. Unii vor sa se gandeasca la sarbatori doar din ajunul Craciunului pana dupa Anul Nou.

O gluma recent auzita: "Cand stii ca inecp sarbatorile de iarna? Cand incepe reclama de sarbatori pentru Coca-Cola."

Deocamdata casa e in pregatiri pentru aranjat si saptamana viitoare toate vor fi la locul lor, ceea ce pare prea devreme pentru unii, dar esential pentru sufletelul meu.

Pentru ca nu exista sarbatori fara miros de vin fiert si scortisoara, mere si brad si, daca avem noroc, zapada, sunt tentata mai mult decat oricand de produsele cu mar si scortisoara.

Poftind la ciocolata aseara, am descoperit un nou produs Heidi din gama Venture, si anume "Ciocolata lapte cu mar si scortisoara" - WinterVenture.

Ambalajul e de nota 10 si...surpriza..."Graphic concept by Alexandra-Ioana Dobra, winner of Heidi Challenge".

Mai sus aveti o bucatica din ambalaj, bucatica care mi-a placut cel mai mult. Ciocolata e de savurat, dar imi place mai mult varianta cu pere din Fruit Venture. Am sa incerc si varianta cu portocala si scortisoara, poate acolo se simte mai bine portocala decat se simt "granulele cu mar" in aceasta ciocolata.

Cautand mai multe informatii despre designer si concurs am dat peste urmatorul articol: Ciocolată în ambalaj sibian

Fie din rea vointa, fie din neglijenta, castigatoarea e nemultumita si pare sa aiba dreptate. Reprezentantii Heidi nu au dat declaratii, nu au luat masuri pentru remedierea situatiei, drept care s-au ales cu zeci de reactii negative si comentarii din partea castigatoarei la fiecare comunicat de presa si articol.

Intrebare: ce face echipa de PR de la Heidi?

2 comentarii:

ines spunea...

Nu stiu ce face ca inca nu am citit articolele indicate de tine, m-am grabit sa dau replica la intrebarea "Cand stii ca au venit sarbatorile de iarna?"

1. Cand se intoarce si Hrusca acasa.

2. Cand se declara vandute toate biletele la concertul lui Stefan Banica Jr. (pe asta am auzit-o la radio :) ).

Ana Sandu spunea...

La Denisuca am citit si varianta "Cand incepe Hrusca sa-si acordeze chitara".