marți, 15 martie 2011

Cand Craciunul pica in luna martie



Cu toate cate mi s-au intamplat(sau poate tocmai din acest motiv), fratiorul meu cel drag a decis ca merit sa fiu rasfatata.

Mai inatai, l-am intrebat daca are , din inatamplare, cele mai prapadite boxe posibil pe care sa le folosesc, deoarece m-am plictisit de ascultat cu castile la urechi. Mi-a confirmat ca are o pereche, asa cum ma si asteptam, pe care nu o foloseste. Drept urmare, pe parcursul drumului Praga-Barcelona, ceva s-a intamplat, deoarece am primit un sistem home theatre. Asta da miracol care intrece asteptarile!

Apoi, pe langa alte pofte, l-am intrebat daca pe la el se gasesc bomboane Alpenliebe, in special varianta cu cafea - Cofitos Espresso. Pe langa 4 cutii, am primit prajituri Marlenka(specifice Cehiei), multe trufe de ciocolata neagra, o gramada de jeleuri, multe dropsuri, bomboane cu rom si.... o sticla de vin din '74. Pentru degustarea vinului a adaugat pana si branzeturi!

Mai inainte de a sosi pachetul s-a gandit si sotiorul sa ma rasfete, profitand de reducerile de dupa Sf. Valentin. Un lucru e clar: daca nu ma ingras, atunci sigur voi fi fooooaaarte fericita de la atata ciocolata.

Si in mod sigur iubesc reducerile de dupa Ziua magilor, dupa Sf. Valentin si dupa orice alte sarbatori mai au ei prin Spania!

Niciun comentariu: