miercuri, 16 martie 2011

Porumb international


Se pare ca, atunci cand nu ai posibilitatea de a obtine ceva, ceea ce doresti capata proprietati magice. Asa am fost si su cu floricelele din porumb. Pe vremea cand aveam la indemana cuptorul cu microunde am mancat floricele doar in primele doua luni, dupa care ne-am plictisit. Acum, cand nu avem un cuptor cu microunde in apartament, m-a palit pofta de floricele.

Cum pe aici gasesti doar in ambalaje pentru cuptoarele cu microunde, nu am fost prea sigura daca obtin aceleasi rezultate la ceaunul carat din tara. La prima vizita(si unica, pana acum, urmeaza altele) in magazinul romanesc din Barcelona am cumparat si o punga de "Porumb pentru floricele". Pe spate am afalt ca SC Alex&Comp SRL din Galati ambaleaza seminte din Argentina(tara de origine).

Uite asa am mancat eu graunte cultivate in Argentina, ambalate in Romania si pregatite in Spania. Data viitoare iau seminte de Spania ca ies mai ieftin si las consumatul produselor "romanesti" pentru cei care locuiesc in Romania.

Niciun comentariu: