miercuri, 30 iulie 2008

Casa Alba


Luna iunie a fost una destul de agitata si nu numai pentru mine personal. Semne mai mari sau mai mici de schimbare au aparut inca de pe la inceputul lunii, cand, numai ca sa scape de gura mea sau macar dintr-un impuls propriu, Adrian si-a adus in sfarsit pagina la zi, printr-un nou design care e net superior celui anterior: http://tridentdesign.com/

Dupa chestiuta asta si trei interviuri, a aparut o oferta de nerefuzat. Si la jumatatea lunii deja era vorba de noua slujba, actele duse, intoarse si rasucite. Contractul s-a semnat pe 1 iulie. Intalnirea cu viitorii colegi s-a facut la pensiunea Casa Alba de langa Frasin. Denumirea de team building a constat, pentru el mai ales, in cunoasterea echipei. Eu m-am bucurat de aerul curat, de fragi si de mancarea buna( era loc de mai bine, dar am decis sa fiu mai putin carcotasa). Lumea a apreciat clatitele cu afine precum si papanasii cu smantana si aceiasi dulceata de afine, ciorba de perisoare, supa de pui(fara carne de pui) si eu, personal, am cuvinte de lauda pentru tochitura - branza foarte buna si carne frageda de purcel - si pentru dulceata de afine, ce s-a regasit si la micul dejun.

De retinut un fapt important: atunci cand micul dejun este oferit sub forma de bufet suedez, e mai bine sa te trezesti mai devreme. In prima zi nu am stiut si am ramas la mila lor, pana s-au facut alte portii. A doua zi cei care nu s-au trezit devreme nu au mai avut salata de vinete.

De retinut partea a doua: grupurile cu straini sunt tratati mai bine, lucru observat de grupul nostru in comparatie cu cel care, cred eu, avea o stransa legatura cu Librariile Alexandria, dat fiind numarul mare de masini branduite din parcarea pensiunii.

Asa ca noul serviciu a schimbat si mai tare balanta veniturilor din familie. In bine, cred eu.

Niciun comentariu: