marți, 29 iulie 2008

Ziua imnului


Dis de dimineata vazui si eu orasul iarasi in sarbatoare. Sarbatoare insemnand in targul Iesilor agatatul drapelelor in locurile specifice si trimis nenisorii la smuls buruienile alea de prin florile de pe marginile de drum si din rondul din Podul Ros( ca numai pe acolo am trecut eu, da se poate sa fie ceva activitate mai intensa). Si mi-am stors creierii si nu mi-am dat seama ce sarbatoare nationala sau eveniment misca la suflet pe edilii nostri de sunt asa de grijulii. De spalat strazile nu le mai spala, ca si asa le-au spalat apele din canalele revarsate toata saptamana trecuta, si nici azi nu pare cerul prea fericit. Iar ca sa le spele iar pe ploaie strazile nu se face, ca iar apar poze pe bloguri si se uita lumea chioras la ei. Si nici vreo vizita importanta nu se anunta, ca aici nu sunt inundatii si stim bine ca la inundatii politicienii poarta cisme de cauciuc si discutii prietenesti cu oamenii care au ramas fara case.

Si-am aflat si eu mai acum, de la un fecior mandru de pe blog ca azi este ziua imnului national. Mi-o fost nitel rusine ca nu am apelat iar la marele oracol( acum am sa adopt definitiv zicerea Andreei si nu mai spun pe urma, ca prea ma repet), da mi-am zis ca poate acum sunt iertata definitiv pentru ignoranta mea daca mai culturalizez si pe cei care nu stiu.

Si daca tot am adus aminte de strazi, le atrag atentia celor care merg cu masina tot inainte pe pod spre Nicolina din Podul Ros sa fie cu mare atentie la groapa cea adanca, cu marginile curatite si ascutite( de reparat se repara ea altadata), la cativa metri de semafor, inspre liniile de tramvai. Ca a fost groapa mai mica, da mi-e mila de masina noastra care a intrat aseara bine in groapa, de i-am transmis numai lucruri dulci lui Nichita si "fluidizarii traficului" prezenta pe primul loc pe afisale lui electorale.

Later Edit: groapa respectiva ne-a indoit janta la masina si am pierdut capacul de la roata dupa "vizita" pe care i-a facut-o masina noastra, din vina unui idiot care era sa dea peste noi.

Astazi am avut surpriza sa o gasim acoperita? O fi injurat si altii aceiasi groapa?

Niciun comentariu: