joi, 31 iulie 2008

Cina la "La Pergola"


In aceasta seara, dupa o zi plina de mesaje de la clienti, pe care sper ca i-am facut macar partial fericiti, ne-am gandit sa mergem la Mall. Planul initial era sa bem o Pina Colada, dar se pare ca am uitat de faptul ca unul dintre noi conduce si eu una eram prea obosita si flamanda ca sa mai am chef de baut din primul salariu de la noua firma. Asa ca am urcat pana la House of Arts unde au intr-adevar reduceri interesante, asa incat m-am ales cu doua tricouri fainute.

Foamea tot ne dadea tarcoale, asa ca ne-am oprit la acest restaurant, dispusi sa incercam in special Lasagnia. Ne asesam la o masa din cele libere de langa cascada. Suntem reperati destul de repede si ni se aduce meniul de vinuri si cel pentru mancare. Cum nici unul dintre noi nu dorea vin, cerem al doilea meniu pentru mancare, ca sa decurga mai repede procesul. Cerem Lasagnia, 2 portii si apoi salata si o singura portie de desert, respectiv tort cu cafea. Chelnerul se scuza si spune ca nu are cum sa ne dea Lasagnia ca au deschis tarziu ca sunt si ei in renovare si nu au tort cu cafea. Ne hotaram cam greu sa schimbam meniul, mai ales ca singura recomandare erau gratarele. Ne decidem in sfarsit si atunci vine sa ne spune ca el e foarte surprins, dar au intr-adevar lasagnia. Dam comanda, precizez iarasi ca numai o portie de desert, asteptam rezonabil 15 minute sa fie incalzita mancarea la microunde si sa aranjeze salata.

Mancarea a fost foarte fierbinte si foarte buna, de nota 8-9. Eu una as alege ceva mai usor data viitoare. S-a racit repede, confirmand modul de incalzire, ca era prea mult sa o incalzeasca la cuptor.

Salata a fost chiar foarte buna, nimic de adaugat in plus.

Cand sa aduca desertul, ne trezim ca vin doua portii, desi precizam ca vrem numai una. Cum nu aveam chef sa ne certam, ne-am zis ca poate tortul de lamaie si inghetata de langa isi mai gasesc loc in stomac. Tortul de lamaie e bun si merge pe post de desert, desi partea de jos mai trebuia insiropata, ca nu prea mergea sa fie mancata cu lingurita. Inghetata buna si ea, de vanilie, dar, surprinzator, cu ace de ghiata in ea, ceea ce nu e tocmai ok. Bolul de inghetata, ca prezentare, era perfect rotund si asezat pe un strat mic de frisca de la tub, dar nu de cea super ieftina).

Pe langa mancare am avut si apa plata cu lamaie. Portiile au fost mari si preturile ca de restaurant din mall, adica nu tocmai pe buzunarul tuturor.

Ce nu mi-a placut: ca nu spunea de la inceput ca este posibil sa nu aiba anumite feluri de mancare. Oamenii studiau si apoi aflau ca nu gasesc ceea ce vor. Cat am stat noi a plecat un cuplu din aceasta cauza. Este mai bine sa spui din prima si sa faci recomandari. Astfel oamenii nu regreta timpul risipit pe studierea meniului.

Desi in spatiile publice si in special in mall sunt semne cu fumatul interzis, unele chiar pe mesele de la acest restaurant, un individ de la o masa apropiata si-a aprins foarte calm tigara. Si nimeni nu l-a intrebat nimic. Daca eu mi-as scapa un vant langa el, oare cum s-ar simti? Pentru ca fumul de tigara are mai multi agenti daunatori pentru sanatatea mea decat un vant.

Servire buna, preturi inspre mari, mancare buna. Daca as alege dupa numarul de stele, sa zicem 4 din 5.

Niciun comentariu: