sâmbătă, 26 iulie 2008

Lotul olimpic al Romaniei


Astazi, schimband canalele pentru a lasa televizorul sa mearga pe un canal acceptabil in timp ce-mi fac restul de treburi prin casa, am dat peste ceremonia oficiala a lotului olimpic. M-am mirat sa vad o mare de oameni in bleu. O culoare care nu se regasese pe drapelul nostru, din cate am verificat ultima oara. Costumele barbatesti au un fel de palarii usoare, pe care sportivii si antrenorii lor le foloseau ca sa-si ocupe mainile cu ceva. La fel de bine cred ca le vor volosi ca sa-si faca vant. Nu de pe trambuline sau altele, ci ca sa se racoreasca.

S-a pus imnul Romaniei. Prezentatoarea a lasat instant capul in jos, ca-n biserica cand popa da binecuvantarea. Altii si-au dus teatral mana la inima. Sau pe acolo pe unde tin banii in buzunarul de la sacou, ca inima era un pic mai sus si mai spre centru. Mi-am zis ca am fost rea cu prezentatoarea, dar de ce s-a intamplat acelasi lucru cand se intona imnul olimpic?

Intre timp am descoperit si stirea din presa, cu minunatul "oracol" asa cum spune Andreea, impreuna cu o fotografie:
COSR a prezentat tinutele oficiale ale lotului olimpic roman pentru JO de la Beijing

Niciun comentariu: