marți, 29 iulie 2008

Wanted


Da, intr-adevar e vorba de filmul cu acest nume, pe care l-am vazut aseara intr-acelasi cinematograf in care Andreea a avut o experienta mai putin placuta. Nu stiu daca a fost si aceiasi sala, dar la cei 5 oameni cat am fost in total la film de la ora 19 a fost foarte placut. De aceasta data personajele de pe acolo n-au mai intrat in timpul filmului sa te observe daca ai venit sau nu cu mancarea sau sucul de acasa, asa cum s-a intamplat la Kung Fu Panda. Intamplarea face ca aveam din plin cele necesare, de vreme ce fusesem la cumparaturi mai devreme si adunasem chestii de rontait. Nu am avut nevoie de ele, dar supravegherea ma enerveaza uneori si tind sa vreau sa incalc regulile.

M-am simtit minunat la film. Muulta actiune, sonorul ceva cam tare pentru urechile mele si nu numai asa cum am aflat dupa, mult sange - care a facut ca filmul sa fie interzis sub 18 ani, ceea ce nu stiam dar oricum nu are importanta pentru mine de prea mult timp, efecte de Matrix sau de slow motion asa cum spun carcotasii, oricum asemanatoare cu cele din Spartanii din scenele de lupta, Angelina in formele ei maxime, sincer ma asteptam la ceva mai multe explicatii referitoare la gloantele alea care aratau super fantezist in trailer, ideea Parcelor interesant tratata( chiar geniala reinterpretare a mitului, inclusiv ideea codului binar), multe clisee( oricum e cam greu acum sa scapi de clisee in filme), efecte speciale cu ghiotura.

Este un film despre care poti sa mai vorbesti cu prietenii o vreme, amintindu-ti de anumite momente ale filmului. Si care are o gramada de erori, dintre care taieturi care apar si dispar de pe fata eroului de la o scena la alta( nu dupa ce sta in miraculoasa baie), geamurile masinilor se busesc de tot si apar in mod miraculos dupa cateva cadre, inainte si dupa sarituri personajele isi schimba incaltarile, inainte de povestea lacrimogena nu exista urme pe gatul lui Fox, dar apar dupa. Cine e curios sa caute restul de erori pe IMDB si sa viziteze si Wikipedia pentru toate detaliile.

Parerea mea: desi se zice ca feministele adora filmele in care un singur erou moare romantic la sfarsitul filmului si eu nu prea ma incadrez total in categorie, este un film interesat, bun de o seara, pe care l-as mai urmari doar pe calculator, sarind direct la anumite scene.

Niciun comentariu: