joi, 7 august 2008

Ana Sandu la parnaie!



Spuneam intr-un post ca am fost la Wanted. Si, desi mi-am infrant cat am putut dorinta de a afla cat de putina celebra sunt( eu sper ca deocamdata!), m-am cautat pe Google, la fel cum face personajul din acest film atat la inceputul filmului, cat si la sfarsit. Si am avut initial un soc. Printre rezultate am dat si peste: "afara toti cu Sandu Ana-PMB, marrrsh !: ANA SANDU LA PARNAIE !"

Oricat am fost de nelamurita si de surprinsa de puterea emotiilor pe care le-as fi putut crea in acest moment, oftez din strafundul plamanilor de usurare ca nu e vorba despre mine, ci despre ANA SANDU- Consilier Juridic- Directia Generala Juridic- Contencios si Legislatie.

Tot la cautari am gasit si un anunt mai vechi de care si uitasem si pe care nu ma asteptam sa-l mai vad dupa vreo patru ani. Si pentru ca nu am avut chef sa sune careva pe acel numar de telefon, am contactat administratorii Neobizz, acolo unde am regasit anuntul pe care nu-mi aminteam sa-l fi postat aici. Stiut fiind faptul ca paginile cu anunturi, atunci cand nu prea se mai inghesuie lumea sa mai dea anunturi pe la ei, recicleaza anunturile, i-am intrebat de ce-mi regasesc anuntul ca fiind reintrodus/introdus pe data de 28 mai. Mentionez ca m-am semnat in mesaj. Le-am transmis intrebarea vineri si au raspuns vineri dimineata, deci foarte repede. Iata raspunsul primit:

Stimate Domn/Doamna,

Va multumim pentru interesul acordat serviciilor Neobizz.

Actualizarea a fost facuta automat de catre sistem odata cu trecerea la Neobizz.ro, anunturile vechi fiind reintegrate odata cu data de 28.05.2008. Anuntul a fost sters.

Nu ezitati sa ne contactati pentru orice nelamurire legata de serviciile noastre.

Va multumim pentru ca ati ales serviciile Neobizz!

Cu respect,
Radu Bogdan Dumitru
Echipa Neobizz
neobizz.ro

Ca o concluzie: se poate raspunde si repede, si la subiect. E nevoie de ceva mai multa atentie, dar merge!

Niciun comentariu: