miercuri, 20 august 2008

Stirile zilei de azi


In afara de faptul ca suntem bautori de lapte cu vechime, mai nou avem si cele mai vechi schelete de mamuti din Europa, dar si cele mai bine conservate. Acestea au fost descoperite la Racosul de Sus, intamplator, de un nene pe un escavator( nu stiu daca se numea Dorel sau nu). Se afla din ce in ce mai multe lucruri despre pamantul Romaniei, ceea ce nu e chiar rau.

In Helsinki vor fi instalate primele tomberoane...politicoase. Adica lideri municipali si celebritati le vor multumi celor care folosesc respectivele tomberoane. Un senzor activeaza inregistrarea si o reda printr-un difuzor celor care folosesc respectivele tomberoane. Oare la noi cum ar reactiona lumea daca le-ar multumi Nechita sau Basescu (Ha, ha! Sa traiesti bine! Sa facem curat! Ha, ha!)?

Consumul de cacao poate preveni atacurile cerebrale. Titlul unui articol de umplut paginile ma duce cu gandul la mancatorii de cacao care provoaca nervi romanilor, mai ales atunci cand se odihnesc in Parlament sau cand fac legi in favoarea lor. Serios vorbind, stirea asta e veche de cand lumea, mai ales ca si mayasii aveau bauturi pe baza de cacao. Si apoi, eu prefer ciocolata. Pamantul e singura(deocamdata) planeta cu ciocolata, asa ca...fa un gest verde!

Influenta blogurilor a devenit din ce in ce mai evidenta si in razboiul din Osetia. Pentru ca presa rusa transmite doar stiri favorabile Rusiei si datele lor se bat cap in cap cu cele transmise de BBC si CNN, multi s-au orientat spre citirea blogurilor celor din zonele afectate. Acest lucru nu a fost pe placul celor care inca mai cred in valorile vechiului URSS, asa ca a fost depusa o petitie catre serviciul de hosting al blogurilor Livejournal sa "identifice si sa puna capat activitatilor tuturor utilizatorilor antirusi". Din fericire, au fost refuzati.

Tot astazi am gasit o stire destul de interesanta pe dailybusiness.ro, care probabil ca va avea de acum ecouri in intreaga blogosfera romaneasca, readucand in discutie posturile platite. Articolul sta cap de afis, multi mai bine infipti decat mine au comentat deja pe tema asta( vezi piticu si zozo).
Prefer sa-mi las comentariile aici.

Kapra spunea ca un articol bun poate fi "daramat" de comentarii. Eu spun ca un produs bun se va vinde indiferent de comentarii si "publicitatea negativa este tot publicitate" daca respectiva companie este deschisa sa primeasca si reactii negative(exemplu miturile destructive despre Coca-Cola, pe care le gasesti chiar pe pagina lor).

Acelasi Kapra spune:"bloggerii sunt de cele mai multe ori niste 'creaturi dificile', cu care e greu sa te intelegi".
Eu una nu ma simt "creatura". Nu zic nimic de atributul "dificila". Dar daca te temi de personalitatea unui om inseamna ca exista undeva o problema de comunicare.

Mi-a placut reactia celor de la PCNews, care au un concurs la care inca nu pot sa particip.

Niciun comentariu: