miercuri, 27 august 2008

Papa Bun



Ieri am sarbatorit impreuna cu sotiorul mai putin cunoscuta zi sfintilor Adrian Si Natalia. Sarbatorit e un fel de a zice, de vreme ce ne cautam un prilej pentru a sarbatori ceva. Asa ca si-a luat cadou un set nou de casti si un tricou amuzant a carui culoare turcoaz mi-a placut mult. Si am dorit sa mancam in alta parte decat acasa, asa ca am urcat initial pana in Iulius Mall. Unde am avut surpriza sa gasim deschise doar Medieval Gourmand si restaurantul de langa el, celelalte restaurante din Food Court fiind inchise. Pentru ca nu apreciez in mod deosebit mancarea lor, am plecat spre Carrefour Felicia, unde ne-am oprit la Papa Bun. Atat meniul zilei, cat si ambianta si preturile ni s-au parut foarte interesante. Am si comandat, eu o ciorba de burta si sotiorul o ciorba de afumatura. Ciorbele au fost aduse in boluri de lut alaturi de foccacia (blat de pizza). Portiile au fost extrem de mari. Eu nu-mi aduc aminte sa ma fi uitat pe gramaj, dar sotiorul spune ca aveau 500 gr. Asa ca eu m-am saturat si nu am mai putut manca aripioarele la cuptor cu piure si salata de varza, care mi-au fost puse la pachet. Sotiorul s-a chinuit si el cu orezul cu ficatei si sos. Portiile sunt foarte mari, preturile sunt foarte bune, locul e dragut, foccacia e proaspat facuta si fierbinte. Servirea a fost excelenta atat prin promptitudine, cat si prin modul in care am fost tratati. In mod sigur voi reveni la ei si ii voi aduce si pe altii, recomandand restaurantul.

In plus, la capitolul comunicare cu clientii le dau un 10, mai ales prin transparenta cu care recunosc faptul ca toate felurile de mancare sunt pregatite dimineata si sunt reincalzite. Pentru ca acelasi lucru se intampla la toate restaurantele, dar iti trebuie ceva in plus pentru a recunoaste acest lucru. Se numeste onestitate.

LE: din motive necunoscute, restaurantul a fost inchis in acest loc. Iarasi o fi lovit criza? Oricum Pizza Pazzo, de care tinea restaurantul, inca ofera papa bun.

Niciun comentariu: