luni, 11 august 2008

Simpozion la Cucuteni



Dumineca aceasta am avut prilejul sa merg la deschiderea festivalului de la Cucuteni, despre care s-au regasit informatii si in ziarele de astazi. Spun ca am avut prilejul, dar atat planificarea zilei de dumineca, cat si lipsa de entuziam cauzata de aceste deschideri oficiale ne-au facut sa nu fim prezenti. Recunosc mica fobie pe care am dezvoltat-o fata de aceste ceremonii inca de cand eram in generala, cand critici literari mai apreciati sau mai putin apreciati, poeti si prozatori veneau la toate manifestarile legate de Ion Creanga, care, coincidenta, s-a nascut in acelasi Humulesti in care m-am nascut si eu. Nu ca mi-as dori sa am vreodata acelasi caracter, dar macar ceva din faima poate se prinde de mine. Praf de faima de vanzare!!!!

Asa ca va trimit sa cititi mai multe despre aceasta tabara, despre care am aflat dumineca, de la nasii nostri de casatorie. Pe nasul il puteti vedea si in coltul fotografiei, in hainele preotesti, aici. Si e preot pe bune in Cucuteni, nu e personaj din scenete.

Niciun comentariu: