miercuri, 13 august 2008

Greva japoneza la BCR


Nu sunt singura care se plange de relatiile proaste cu clientii pe care le au diferitele institutii si, de mai bine de un an in care lucrez zilnic chiar in relatiile cu clientii, pot macar sa spun ca opinia mea nu e bazata doar pe manuale sau carti de comunicare, ci si din experienta zilnica. Imi place sa ii tratez pe clienti asa cum mi-ar place mie sa fiu tratata: cu informatii necesare si cu multa promptitudine. Exista si o doua fateta a problemei, si anume faptul ca exista putina pregatire din partea clientilor in comunicarea oficiala, de afaceri. Multi dintre ei adreseaza intrebari la care raspunsul este fie usor de aflat, fie nu isi organizeaza intrebarile, preferand sa si le formeze "din mers".

De ce am tinut la aceasta precizare? Pentru ca astazi am aflat ca toti salariatii BCR intra in greva japoneza. Personal nu am avut probleme cu personalul de la BCR, dar sigur mai au nevoie de ceva imbunatatiri de vreme ce se anunta concedieri masive.

Filiala bacara - alta decat cea de la BCR - la care merg cel putin o data pe luna pentru a-mi plati creditul are program pana la 18.30. Lucru laudabil in conditiile in care majoritatea oamenilor termina programul de lucru intre 16 si 18. Nemultumirile sindicatului se refera si la acest program de lucru, care se va desfasura la agentiile mici de la 9.00 la 17.30 si la cele mai mari pana la 18.30. Ce spun ei despre noul program: "nu este in concordanta cu nevoile clientilor, care nu au fost si nu sunt pregatiti pentru schimbarea regulilor deja cunoscute si cu care sunt obisnuiti".

Adica e asa de greu sa informezi clientii? Sau credeti ca oamenii chiar nu ar fi mai bucurosi sa stie ca pot achita facturile sau efectua tranzactii dupa ce pleaca de la servici? Motiv mai pueril nici nu exista, si spun asta in conditiile in care agentiile care au program prelungit, cele care au program sambata, cele care si-au dezvoltat sistem de atm-uri si home banking au inceput sa fie din ce in ce mai cautate. Cred ca membrii sindicatului au nevoie de mai multe traininguri daca asta e unul dintre motive.

Niciun comentariu: