luni, 25 august 2008

Ce, pe unde, cum?


In sfarsitul asta de saptamana mi-am facut(din nou) ordine in biblioteca, aranjand noile carti, scotand altele pe care nu le voi reciti prea repede pentru a le duce la parinti pentru ca ma gandesc la faptul ca s-ar putea sa ne mutam, asa ca va fi un pachet in minus de carat. Nu mi-am dat seama cat poate fi de obositoare treaba asta pe langa mancare si ordine. Asa ca dumineca am lenevit un pic si apoi am mers la cumparaturi. Mi-am gasit in sfarsit o pereche de pantofi care sa-mi placa! I-am luat de la Leonardo din Moldova Mall, acolo unde rula filmul Big Stan. Ne-am zis sa urcam sa vedem ce alte filme mai au. Si mai aveau si Madagascar(vazut de cand hau) si, pe lista lor, Big Tan! Nu am fost singurii care au urcat pana la ei si au coborat fara sa stea. In afara de greselile de tiparire a unor simpli fluturasi si a unor filme necunoscute si vechi, accesul la cinema se face doar prin intermediul liftului. Daca se strica liftul mai lipseste sa le mai cada si reteaua electrica, mai ales ca la asa oferta de filme nu vor face cine stie ce vanzari.

Niciun comentariu: