luni, 3 ianuarie 2011

Barcelona - acasa!



Daca la postul precedent nu v-am pus poza ca n-am avut la ce face pe drum, aici n-am sa va pun multe poze din motive foarte serioase. Unul din ele este ca imi iubesc tara, dar nu si pe toti locuitorii ei. Al doilea motiv este dezordinea care ar pune-o pe mama mea in priza serios, de ai zice ca intructia militara e joaca de copii.

Ce pot spune: marea e la 500 de metri si e super de mers zilnic, am fost deja si cred ca si in seara asta voi face o plimbare daca apusul e ca aseara. Pe langa mare sunt si o multine de pini si multa liniste - avantajul periferiei.

Pisicile si-au marcat din nou teritoriul, l-au privit arogante pe cainele vecinului, am invatat sa spun Hola si Sangria(cuvinte esentiale!) si ma chinui sa-mi fac un program dupa noua ora.

Anul nou l-am sarbatorit cu o sticla de vin din anul 1969 din colectia personala a fratiorului si cu mama pe Skype, ridicand paharul atat la ora Romaniei, cat si la ora Spaniei, desi sarbatorirea Anului Nou aici a fost nitel in ceata si cam incalcita datorita vinului pe care l-am subestimat toti trei. Asa ca am mai stat vreo ora, am dat drumul la TV doar ca sa-l putem stinge, am auzit vecinii cantand la limite rezonabile, peste vreo jumatate de ora s-au auzit ceva artificii sau petarde si apoi am inchinat si noi steagul.

Trezirea a fost mai brutala, avand in vedere ca un element de la pat a cedat la ora 7 si m-am trezit cu capul in jos de dimineata, asa ca de sorcova. Nu stiu ce or fi zis vecinii, ca injuratura nu a ajuns pana la noi.

Niciun comentariu: