luni, 17 ianuarie 2011

Ca barbarii!


Daca nu ati citit inca postarea lui Adrian, va recomand sa o cititi daca va place mancarea asiatica. Sau daca vreti sa o incercati.

Parte din descoperirea unei noi lumi, cel putin pentru mine, inseamna sa te bucuri de toate oportunitatile pe care aceasta ti le ofera. Si zau ca are orasul acesta atatea de oferit incat ne va lua ceva timp sa intelegem si sa vedem totul.

Ca sa o iau de la un capat: sambata am fost plecati 9 ore de acasa, timp in care ne-am minunat de toate pe strazi, am alergat de la o vitrina la alta si, cum intre timp ne-au luat si niste crampe de stomac cu salivari de la atatea arome pe strada, Adrian m-a dus sa mananc la restaurantul Udon, ala de face feluri de mancare mancate de Naruto. Daca nu stiiti cine e Naruto si alte japoneze, mai puneti si voi mana pe telecomanda, pe posturile alea cu animatii.

Ca sa nu protestez prea tare, s-a gandit sa incerce cu mine niste sake: caldut si numai cu 15% alcool taman pe stomacul gol.Dupa introducerea asta care m-a incalzit la stomac as fi mancat orice!

M-am regasit apoi in fata supei de Miso, care a fost taaaaare buna. Lingura a fost cam ciudata, dar m-am descurcat de minune cu ea. Dar la Miso Ramen, unde taiteii erau baza, am incurcat-o! Din comoditate, pana acum nu am invatat sa mananc cu betisoarele. Ei, si acum vizualizati mancarea unui bol plin cu taitei lungi cu ajutorul unei lingure de supa ciudata!

Avand in veder ca la acest restaurant nu sunt puse la dispozitie tacamuri obisnuite(sau or fi dar nu stiu eu), lingura de supa era doar pentru supa, taitetii, bucatile de carne si legumele culegandu-se cu betisoarele.

In cultura japoneza, cine nu stie sa manance politicos(adica cu betele) este asemuit cu un barbar. Hamesita din mine a infulecat cum a putut taiteii, spre amuzamentul a vreo doua-trei grupuri de asiatici care m-au zarit mancand pe geamul restaurantului. Unii chiar au facut inca un tur de amuzament, incat mai lipsea doar sa le fac din mana sau sa ma stramb la ei.

Concluzie: trebuie musai sa ma civilizez si eu, ca doar nu se face sa ratez toata distractia cu acest tip de bucatarie foarte sanatoasa.

PS: Una peste alta, deocamdata cred ca mai degraba as sti acum cum sa tricotez cu betisoarele decat sa mananc. Macar lectiile esentiale de tricotat le stiu.

Niciun comentariu: